2013. október 10., csütörtök

Hi, my name is Fred!

A béka cuki??? Tettem fel a kérdést még fél éve Andinak. Mert hát, valljuk be, az emberlánya (na jó, én legalábbis) általában idegenkedni szokott a hüllőktől. Persze, elgyönyörködök én egy természetfilmben, ahol kedves kis zöld, lila, sárga békácskák ugrálnak, meg a gyerekeknek is lelkesen mutatom a békát a vízparton, le is fényképezem, csak megfogni ne kelljen. :)

Aztán eszembe jutottak a rajzfilmek, meg a mesekönyvek, ahol a béka általában kedves, vidám és nagyon is cuki állatként jelenik meg. Olyan, mintha lenne a mesebeli béka, meg az igaz. Apropó, mesebeli béka, hát nem belőle lesz a királyfi is? Már hogyne kellene akkor nekünk is!

A végső lökést azonban az adta, amikor Andi lerajzolta, milyen is a Freshka-béka. Tudjátok, mi így működünk. Andi rajzol, ez engem megihlet, és fonalat, horgolótűt ragadok. Nyáron, ahogy formálódott a béka a kezem alatt több kisgyerek is azonnal rávágta a színe láttán, mi is lesz belőle. És azt is hozzátették: "Nekem is csinálsz majd egyet?" Meg kellett hát állapítanom újra, hogy a béka lehet cuki.



Elkészült hát Fred, a minden szempontból kedves, vidám és cuki béka. Imádjuk a szemeit! Meg a kis hasát, és nagy-nagy fejét! Egyelőre királyfi még nem lett belőle, de még bármi megtörténhet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése